Dec 8, 2014

goddess

Efter en længere periode hvor jeg har haft svært ved at finde mig selv og tro på mit eget værd, kom det endeligt stille og roligt igen. Selvom det har været en alt for lang og hård tur, var det på en eller anden måde det hele værd. Jeg står nemlig tilbage med en følelse af at have fundet mig selv, og er begyndt at værdsætte min sprudlende, skøre og freakede personlighed - for det er den jeg er, og det er det der gør mig så fantastisk. Det er den bedste følelse i verden, og det får mig til at smile. TAK.

I hele den periode lærte jeg virkelig også hvad musik betyder for mig, og ja, sådan set hvad den kan betyde og gøre for alle. Jeg vil vove at påstå at musikken var det bærende element på de dage hvor alt bare var sort (bogstavelig talt).

Senest har Banks med Goddess (både hele albummet, men også bare dette nummer) været en kæmpe, ja hvad kan man kalde det, støtte? Den hjalp min hjerne med at tænke: fuck alle dem der ikke værdsætter dig, du er god nok, og de vil fortryde at de ikke indså hvilken 'goddess' du er!

Tag et lyt, jeg er sikker på at den kan bringe lidt selvtillid tilbage, når alt virker håbløst og op ad bakke!

(videoen er for UNICEF, men det er nu også mere sangen i skal lytte til ;) )

Og husk nu at værdsætte alle dine særheder.

No comments:

Post a Comment